torsdag 7. oktober 2010

Olsens presenterer seg: Helge M. Markusson


Foto: Christian Nilsen.
Det er 2050 og du bor på en institusjon. Hvordan ser rommet ditt ut?
Full av bøker, rødvin og Dylan-plater.

Hva var favorittplata di i 1990, 2010 og 2050?
1990: Bob Dylan: Before The Flood.
2010: Ludvico Einaudi: La Scala Consert.
2050: Slade: Old New Borrowed and Blue

Har du noen gang hatt et akvarium?
Nei, men jeg skulle gjerne hatt et så kunne jeg tatt fiskene med og sluppet dem fri.

Du jobber med PR. Anser du jobben din som viktig , ”viktig” eller uviktig? Er du misunnelig på arbeidsbetingelsene til andre i kompaniet?
Viktig? Hmm, alt er relativt. Jeg synes det er viktig å promotore kulturuttrykk som ikke er helt A4. Jeg er ikke misunnelig på de andre. De jobber ræva av seg!

Dersom du kunne velge: Ville du bytta ut etternavnet ditt med Olsen? Hvorfor/hvorfor ikke?
Nei. Jeg er stolt av navnet mitt og familien min.

Gul er en sentral farge i ballettinstituttet. Hva er den mest sentrale fargen i ditt liv?
Blå, eller grønn. Grønt er håp, vår og varme. Blått er stillhet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar