torsdag 7. oktober 2010

Olsens presenterer seg: Filifjonka og Marlenita


Sofia Bandini Danielsen - Kallenavn: Sofia Bella Donna eller filifjonka.

Marlen Aurora Andersen Gomez - Kallenavn: Marlenita.
Begge foto: Christian Nilsen.
Det er 2050 og dere bor på en institusjon. Hvordan ser rommet deres ut?
Sofia: Et firkanta rom med en blå dør. På døra står det rom 168.Det er en sofa i hjørnet og et stort vindu ut mot verden, og masse fine møbla og bilda fra livet mitt. Fotografier på vegge, og blondergardiner.
Marlen: Helt firkanta og ikke så stort. Lilla gardiner, og et lite bord med rød duk og hvite blomster i en vase. Bilda fra når jeg var liten og bilder av manned jeg giftet meg med. Bilder av familien. Brun dør.

Hva var favorittplata di i 1990, 2010 og 2050?
Sofia: Mammamia plata - Abba, Madonna, dansemusikk for gamle folk.
Marlen: Madonna, gammeldags dansemusikk og litt sprek musikk for å bli glad.

Har du noen gang hatt et akvarium?
Sofia: Nei .
Marlen: Nei.

Dere jobber som skuespillere. Anser dere jobben deres som viktig , ”viktig” eller uviktig? Er dere misunnelig på arbeidsbetingelsene til andre i kompaniet?
Sofia: Ja, jeg og Marlen har en av de viktigste rollene, vi åpner og slutter forestillinga.
Marlen: Ja, fordi vi må sitte i ro i en time og i tillegg må vi være stille!

Dersom dere kunne velge: Ville dere bytta ut etternavnet deres med Olsen? Hvorfor/hvorfor ikke?
Sofia: Nei, aldri i livet!
Marlen: Nei, ikke mot Olsen.

Gul er en sentral farge i ballettinstituttet. Hva er den mest sentrale fargen i deres liv?
Sofia: Grønn, gul og blå.... Og rød og mørke lilla, og brun!
Marlen: Jeg liker ganske godt brun, grønn og mørke blå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar