torsdag 7. oktober 2010

Olsens presenterer seg: Lisa Møller


Foto: Christian Nilsen
Det er 2050 og du bor på en institusjon. Hvordan ser rommet ditt ut?
Rommet mitt er sikket fullt av gamle minner fra en tid da jeg fortsatt husket noe som helst. Masse bøker, plater og bilder fra fordumstid.

Hva var favorittplata di i 1990, 2010 og 2050?
1990: 8 år gammel, så vidt jeg husker var det en kassett med a-ha på den ene siden og Tomboy på den andre. I tillegg gikk det mye i lille havfruen-kassetten
2010: Mye nytt norsk, John Olav Nilsen og gjengen, Kråkesølv, Tellusalie og mye radio. Hurra for Norsk Rikskringkastning!
2050: Nesten helt sikkert en eller annen radiokanal. Nattønske hele dagen. Kanskje Lugna favoriter...

Har du noen gang hatt et akvarium?
Nei, fikk aldri fisker, endte opp med noen ubrukelige fugler som bare satt der og bråket. Ikke kunne de snakke heller.

Du jobber som inspisient. Anser du jobben din som viktig , ”viktig” eller uviktig? Er du misunnelig på arbeidsbetingelsene til andre i kompaniet?
I forhold til de som har laget og er aktive i forestillingen, er ikke min jobb hverken viktig eller "viktig". Absolutt ikke misunnelig på de andres arbeidsbetingelser, jeg slipper jo å stå på scenen!

Dersom du kunne velge: Ville du bytta ut etternavnet ditt med Olsen? Hvorfor/hvorfor ikke?
Ikke i det hele tatt!

Gul er en sentral farge i ballettinstituttet. Hva er den mest sentrale fargen i ditt liv?
Jeg er til tider ikke spesielt aktiv på fargebruk, men faller ofte tilbake på rødt. Ellers er svart, hvitt og grått veldig sentrale.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar