tirsdag 5. oktober 2010

Olsens presenterer seg: Nicholas Horne


Foto: Christian Nilsen
Det er 2050 og du bor på en institusjon. Hvordan ser rommet ditt ut?
Institusjonen er organisert som et kollektiv, - et åpent innelandskap med en god del buskas.
Hva var favorittplata di i 1990, 2010 og 2050?
1990: The Gun Club. 2010: Boards of Canada. 2050: The Cramps' Cheesy Dub.
Har du noen gang hatt et akvarium?
Aldri hatt et fysisk akvarium.
Du jobber som tekniker. Anser du jobben din som viktig , ”viktig” eller uviktig? Er du misunnelig på arbeidsbetingelsene til andre i kompaniet?
Selvfølgelig ganske misunnelig på Olsen (hvem ække det, lissm?)

Dersom du kunne velge: Ville du bytta ut etternavnet ditt med Olsen? Hvorfor/hvorfor ikke?
Jeg ville ikke byttet til Olsen. Hadde jeg vært Olsen ville jeg byttet med en gang (til Horne, kanskje?).
Gul er en sentral farge i ballettinstituttet. Hva er den mest sentrale fargen i ditt liv?
Jeg er ganske glad i alt som er gjennomsiktig. Ellers liker jeg få farger av gangen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar